
TRANSLOKATION 2026 OG TAK FOR TO OG TRE GODE ÅR!
Så oprandt dagen endelig. Fredag d. 26. juni, i den danske hede sommervarme, samledes alle 392 studenter i Birkerød Multihal til Birkerød Gymnasiums translokationsceremoni. Synet var og er spektakulært: et hav af røde, blå og internationale huer i ét væk omkranset af familie, lærere og bøgegrene. Præcis som det skal være!


















