Årets første studenter er i hus!
Stort tillykke til årets første STX studenter Dicte Hougaard Vesterholt 3y og Anna Kahl Jørgensen 3m der blev færdige i går mandag d. 22. juni og til Marius Vogel Lindhardtsen fra 2p og Alvin Holst-Larsen fra 2q der blev færdige her til formiddag!
Hvert år hejser BG's første studenter flaget sammen med rektor. Det er en skøn tradition, der markerer de første af tre action-spækkede huedage med spænding, latter, lettelse kram og fejring på kryds og tværs.
I år var de første STX studenter Dicte Hougaard Vesterholt 3y og Anna Kahl Jørgensen 3m og de to første fra HF Marius Vogel Lindhardtsen fra 2p og Alvin Holst-Larsen fra 2q.

Kæmpe stort tillykke til jer alle fire og fantastisk godt gået efter hhv. tre og to gode år på BG. Også et stort tillykke til alle de andre studenter der i disse dage vandrer BG's gange tynde - Vi er så taknemmelige for sammen at kunne fejre at I endelig er færdige med jeres ungdomsuddannelse.

I morgen går det atter løs med den sidste huedag og - ikke mindst - huefesten! Næste stop: translokation 2026!